Telekom
Tisztelt Telekom!Évek óta „örömteljes” kapcsolatot ápolunk önökkel. Kicsit olyan ez, mint egy rossz házasság, ami abból adódik, hogy sajnos a kerületben ahol élek, önök voltak a két rossz szolgáltató közül a kevésbé rossz lehetőség anno. Nem baj, lassan jön az édes, nevető harmadik, és én is szerződést bontok úgy, ahogy önök tették Ákossal.Nem védem a művészurat, meg van róla is a véleményem, na de amit a cégük művel, az több, mint mókás.Beszéljünk arról, hogy az egyetemen töltött éveim alatt, vizsgaidőszak kellős közepén, miként ment el az internet. Hogy 45 percen át hallgattam a munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük szlogent, majd hirtelen szétkapcsolt a vonal, amit szintén önök biztosítanak, és kezdhettem elölről. Ha sikert értem el és hozzá nem értőként is tudtam, hogy nem a mi rendszerünkben van a hiba, hisz kéthetente visszatérő problémát jelentettem, (amit ugye önök mindig elhárítottak, legalábbis egy időre…) türelmesen lebokszoltam a kedves vagy éppen kevésbé kedves telefonos kisasszonyokkal és urakkal (éljen az egyenlőség), hogy ne nézzenek ismét madárnak. Mert igen, újraindítottam a modemet, nem, nincs router a rendszerben, nem, a modem nem nagyanyámé volt, nem, nem piszkáltam hozzá semmihez, nem állítottam át semmit, mert önökkel ellentétben én nem nyúlok ahhoz, amihez nem értek.
kép helye

Fotó: ( reklamipar.hu)
Azt is lenyeltük egy jelentős fogszívás után, hogy 28 Ft tartozás miatt kikapcsolták az internetet egyszer. A vicces ebben persze az, hogy önök számláznak, 28 Ft-tal kevesebbet csekken akkor se tudnék befizetni, ha akarnék. Önök szerint igen. Így a visszakapcsolási díjjal együtt hirtelen 4028 Ft-tal tartoztunk. Édesanyám csak hisztérikusan nevetett, miközben személyesen ment be önökhöz, hogy kiderítse mi a franc van, és adjanak hálát annak, aki összeszerelte a pultot az Árkád földszintjén lévő üzletükbe, mert ahogy elnéztem, mind a 155 centijével és 55 kilogrammjával lazán munkatársukra borította volna, ha nincs istenesen lefúrva. Az ügyintézés persze mindig vicces. Mert volt már, hogy sajnos nem érkezett meg egy csekk és személyesen be akartam fizetni, mire jött a válasz, hogy nem lehet. Csak a 360 kilométerrel arrébb tartózkodó szerződő fél fizetheti be. Nem értem a logikát. Komolyan olyan hülyének nézik az ügyfeleiket, hogy más számláját akarják befizetni? De ha még így is lenne. Önöknek nem mindegy, amíg a „remek” szolgáltatásaikért megérkezik az összeg?Hab persze a tortán az volt, amikor át akartuk írni a szerződésünk, hogy kedvezőbbek legyenek a feltételek, majd a kolleginájuk közölte baltaarccal, hogy nem is önöktől jön a szolgáltatás. Mire persze közöltem, hogy tudom, a szolgáltatás az ördögtől származik, annyira pokolian rossz, ám a pénzt önök teszik zsebre, tehát kezdjünk valamit a helyzettel.Mindezeket a vicces tényeket ismertetve azt gondolom, hogy jobb volna, ha önök előbb a saját házuk táján tennének rendet, hogy ügyfeleik elégedettek legyenek, és csak utána foglalkoznának azzal, hogy a művész úr mit mondott vagy mit nem. Emellett kiemelt figyelmet fordíthatnának arra, hogy a szolgáltatásaikért, amikért súlyos pénzeket fizetünk, mi csúnya fogyasztók, használhatóak legyenek.
Ákos azt mondta, amit. Ez egy európai ország (elvileg), megteheti.
Sokan az önök ügyfelei közül, egyetértenek vele. Velük is szerződést bontanak?

Üdvözlettel:


Egy önök miatt száz idegrohamot átélt ügyfél...
Sz. EszterA cikk értékelése 4,5 - 4 darab értékelés alapján.12345

Instagram 
©2014felhasználási feltételek, kapcsolat, 2018.08.21 21:18:42, oldal 254 ms