Interjú a Hegyalja Fesztivál szervezőivel!
Mennyi eséllyel indultak neki a szervezők a szervezésnek úgy, hogy tavaly sem volt már Hegyalja? Biztos forrás volt a hátuk mögött, vagy csak puszta hit és remény és kockázat?
Egy teljesen új szervezőcsapat állt fel, akik komoly tapasztalatokkal rendelkeznek a fesztivál-, és koncertszervezés területén. Egy egészen új koncepciót szerettünk volna megvalósítani, amihez nagy, aktuális külföldi és közkedvelt magyar előadókat sikerült megnyernünk. Minden szakmai partnerünktől maximális segítséget, támogatást kaptunk, és természetesen egy komoly befektetői kör áll a Kingdom of Hegyalja mögött.

Mi húzódik a háttérben, mik az okai, hogy a Hegyalja Fesztivál idén is elmarad?
Sajnos nem áll rendelkezésünkre abban a formában a helyszín, ahogy azzal eredetileg kalkuláltunk. Összességében a négy fesztiválterületből hármat nem tudtunk volna használni, ezért döntöttünk úgy, hogy nem rendezzük meg a fesztivált.

S mégis miért mondja azt a Polgármester, hogy a terület rendelkezésre áll?
A tények azok, hogy 2013-ban a rendezvény beengedése megtörténhetett az ún. Teknősbékaházban, ezt idén nem tudták biztosítani. 2013-ban a fesztiválterülethez kapcsolódó kemping-, és pótkemping területeket tudták biztosítani, idén sajnos erre sem nyílt lehetőség, így veszélybe került mind a fesztiválozók, mind a fesztiválon dolgozó személyzet elszállásolása.

Mi történik ilyenkor, ha a fesztivál elmarad, a külföldi zenekarokkal kötött szerződéssekkel? Lehet-e már arről valamit tudni, hogy a koncertek meglesznek-e majd máshol tartva a közeljövőben?
Azon dolgozunk, hogy minél több fellépő koncertjét átszervezhessük más helyszínekre. A "Nightwish" koncert például ugyanazon a napon, a Pecsa Music Gardenben lesz, ahol előzenekarként a fesztiválra is tervezett "Sorronia" lép majd fel. Amint a további koncertekről is biztos információnk lesz, azonnal közzé fogjuk tenni. Az adott koncertekre szóló napijegyek érvényesek lesznek, a bérletekkel pedig minden koncertre be lehet majd lépni.

Aki már megváltotta a jegyét/bérletét, az miféle kárpótlásra számíthat?
Az előre megváltott jegyek és bérletek árának visszafizetése már megkezdődött, kollégáink folyamatosan azon dolgoznak, hogy minél hamarabb és gördülékenyebben visszatérítsük a jegyek árát azoknak, akik nem szeretnénk részt venni az új helyszíneken megrendezett koncerteken. Ezzel kapcsolatban a jegy@kingdomofhegyalja.hu email címen adnak tájékoztatást a munkatársaink.

Miért csak most derült ki, hogy elmarad? S hogyan tudták meg a szervezők?
Sajnos a területtel kapcsolatos információk most derültek ki véglegesen. Mindent megtettünk annak érdekében, hogy az eredeti helyszínen szervezhessük meg a fesztivált, de a megváltozott körülmények miatt úgy döntöttünk, hogy inkább nem rendezzük meg a Tokaj-Rakamazon.
Varga Maja12345

Instagram 
©2014felhasználási feltételek, kapcsolat, 2018.11.19 17:26:02, oldal 273 ms